Forældre samarbejde

Forældresamarbejde
Forældrene er de vigtigste i et barns liv og udvikling. Vi vil derfor fremme det gode forældresamarbejde ved en gensidig dialog, hvor vi kan vejlede og guide i forhold til barnets trivsel, læring og udvikling.
Udover den daglige dialog, tilbyder vi at I forældre altid kan bede om en samtale med barnets tilknyttet kontaktperson eller, at vi invitere til en samtale.

Udover vores obligatoriske forældresamtaler har vi også samarbejdsmøder, hvor andre fagprofessionelle som logopæder, psykologer og sagsbehandler kan deltage. Hvis I har noget på hjertet så kom og fortæl det, vi er fælles om at skabe en god dag og udvikling for jeres barn.

Kommunikation
Vi bestræber os på en åben dialog i mellem forældre og personale. Det betyder, at har du spørgsmål eller ønsker du en samtale, er du altid velkommen til at kontakte personalet, der er tilknyttet dit barns stue.
Hvis dit barns udvikling eller trivsel giver anledning til bekymring vil vi altid henvende os til jer forældre, så vi i samarbejde kan hjælpe jeres barn bedst muligt.

Gensidig orientering
Vi forventer, at I som forældre gør os opmærksom på, hvis jeres barn har oplevet noget, der kan have indflydelse på barnets dag, på den måde er vi i stand til at hjælpe jeres barn bedst muligt. Vi vil omvendt også informere jer om jeres barn, hvis der er sket noget særligt i løbet af dagen, der kan give reaktion og have indflydelse på dagen derhjemme.

Tilfreds/utilfreds
Er du tilfreds så sig det til alle - er du utilfreds så sig det til os.
Vi håber selvfølgelig, at I bliver glade for at have jeres barn i Buldervang. Men undre I jer over noget eller ikke er tilfredse, er det vigtig I siger det til os, for vi kan ikke gøre noget ved det, hvis vi ikke får det at vide.